Shayne Ward - Breathless

Posted in 카테고리 없음 by


Shayne Ward - Breathless (Cowon S9 CF 삽입곡)

If our love was a fairy tale
우리의 사랑이 동화이야기라면
I would charge in and rescue you
제가 책임지고 당신을 구해내겠습니다
On a yacht baby we would sail
요트를 타고 우리는
To an island where we’d say I do
우리가 서약을 맺을 섬으로 갈겁니다
And if we had babies they would look like you
그리고 우리가 아이들이 있었다면 아이들은 당신을 닮을거예요
It’d be so beautiful if that came true
그런일들이 이루어 진다면 그것은 너무 아름다워서
You don’t even know how very special you are
당신조차 당신이 특별한존재라는 사실을 모를꺼예요


[Chorus]


You leave me breathless
당신은 나의 숨을 막히게 합니다
You’re everything good in my life
당신은 내 인생의 모든 좋은 것들 입니다
You leave me breathless
당신은 나의 숨을 막히게 합니다
I still can’t believe that you’re mine
나는 아직도 당신이 나의 사람이라는 게 믿겨지지가 않아요
You just walked out of one of my dreams
당신은 나의 꿈들 중 하나입니다
So beautiful you’re leaving me
당신은 너무 아름다워 나를 이렇게 만드는 군요
Breathless


And if our love was a story book
그리고 우리의 사랑이 이야기 책이였다면 
We would meet on the very first page
우리는 그 책의 가장 앞쪽에서 만났을것입니다
The last chapter would be about
그 책의 마지막 부분에서는
How I’m thankful for the life we’ve made
우리가 겪어온 인생에 대해 내가 얼마나 감사하게 생각하는지에 대해 말할것입니다
And if we had babies they would have your eyes
그리고 우리가 아이들이 있었다면 그들은 당신의 눈을 닮았을 것이에요 
I would fall deeper watching you give life
나는 그 깊은 눈망울에 빠져버릴것입니다
You don’t even know how very special you are
당신은 당신이 얼마나 특별한 존재인지 모르고 있어요


You leave me breathless
당신은 나의 숨을 막히게 합니다
You’re everything good in my life
당신은 내 인생의 모든 좋은 것들 입니다
You leave me breathless
당신은 나의 숨을 막히게 합니다
I still can’t believe that you’re mine
나는 아직도 당신이 나의 사람이라는 게 믿겨지지가 않아요
You just walked out of one of my dreams
당신은 나의 꿈들 중 하나입니다
So beautiful you’re leaving me
당신은 너무 아름다워 나를 이렇게 만드는 군요 


You must have been sent from heaven to earth to change me
당신은 천당에서 나를 바꾸기 위해 지구로 온것이 분명해요
You’re like an angel
당신은 나의 천사예요
The thing that I feel is stronger than love believe me
내가 당신에게 느낀 감정은 사랑보다 강하였습니다. 정말로요 
You’re something special
당신은 정말 특별한 존재입니다
I only hope that I’ll one day deserve what you’ve given me
나는 그냥 당신의 사랑을 받을 만한 사람이 되기를 희망합니다
But all I can do is try
그러나 내가 할수있는 것은 시도해 보는 것 밖엔 없네요 
Every day of my life
매일같이 


[Chorus]


You leave me breathless
You’re everything good in my life
You leave me breathless
I still can’t believe that you’re mine
You just walked out of one of my dreams
So beautiful you’re leaving me
Breathless


You leave me breathless
You’re everything good in my life
You leave me breathless
I still can’t believe that you’re mine
You just walked out of one of my dreams
So beautiful you’re leaving me
Breathless